söndag 4 januari 2009

BRÖLLOPSTIPS

Här kommer lite bröllopstips till alla er som planerar bröllop! När jag och min man planerade bröllop upplevde, speciellt jag, det svårt att förmedla vilken bild jag hade i huvudet när jag pratade med exempelvis frisören, sömmerskan eller med våra familjer som skulle hjälpa till. Därför använde jag mig mycket av bilder för att visa vad jag tänkte och många av bilderna, förutom mina egna, hittade jag på en speciell hemsida. 

Nu vill jag dela med mig av denna hemsida till alla er som planerar bröllop. På hemsida (www.projectwedding.com) hittar man otroligt många bilder på allt man kan tänka sig inom bröllop, bilderna finns också sorterade efter färgtema om man inte orkar leta igenom alla :-) Ni kommer hitta bilder på sminkning, håruppsättningar, blommor, kläder, dukningar ja allt! håll till godo... (När det gäller bilderna ovan så tog jag dessa på ett bröllop i Grekland)

Inga kommentarer: