söndag 25 januari 2009

EFTERARBETE

Har varit lite dålig på att skriva den senaste veckan, har suttit med bildhantering i 30 h (har så klart sovit mellan). Har så svårt att göra annat när jag kommer tillbaka från ett jobb, jag vill göra klart alla bilder så fort som möjligt så allt annat får vänta. Har dock blivit lite bättre, idag äter och sover jag under bildhanteringsdagarna men om jag fick välja skulle jag gärna matas med dropp och energipiller för kunna köra på ;-) 

Men för att ni inte ska tro att jag försvunnit helt så kommer här ett litet livstecken innan jag går på helgens bröllop och ca 30 timmar till med bildhantering :-)

2 kommentarer:

....... sa...

Tjusiga bilder...det märks att du lägger ner din själ i ditt jobb...men äta bör man annars....ja just ja...
MVH Linda

Anna SmallpigArt sa...

Har ätit fast mest godis :-) Hoppas dopet var fantastiskt, hade varit sååå kul om jag hade varit ledig och fått fotograferat er och lilla fröken!

Kram Anna