tisdag 20 januari 2009

SOFIA & RIKARD
























17 januari 2009, vilken dag! Så mycket glädje, kärlek och lekfullhet som bjöds från alla håll och gjorde Sofia och Rikards bröllop till något helt unikt. Måste passa på att be Sofia om ursäkt om hon drog på sig en förkylning efter bröllopet, tvingade den stackaren att sitta ute baraxlad i minusgrader under fotograferingen. Men min förhoppning är att hon ska förlåta mig när hon ser resultatet, är riktigt nöjd med porträttbilderna på henne! Sen fick min snygga assistent äran att följa med Rikard under förberedelserna och ta några porträttbilder på honom. Får erkänna att den snygga assistenten inte bara var snygg utan också lyckades fånga Rikards stora intresse (förutom Sofia) i livet klockrent med fiskebilderna! 

För alla som vill se resten av bilderna får ni vänta tills Sofia och Rikard har sett dem. Troligtvis sitter de på en kritvit sandstrand med en paraplydrink så tills jag får ok från dem så får ni nöja er med dessa...

5 kommentarer:

Lindísima Photography, Linda Broström Cabrera Bröllopsfotograf sa...

Riktigt tjusiga vinterbilder!

Anna SmallpigArt sa...

Tack det värmer! Något som också värmer är dina underbara bilder från resan!

För att hoppa till något annat! Kommer titta förbi dig i helgen på mässan, blev inbjuden av tidningen så jag kommer förbi och pratar lite om du inte är helt upptagen med kunder...

Kramar från en mjölkblek fotograf ;-)

Anonym sa...

Anna, helt underbara bilder! Du har verkligen fångat deras lekfullhet i bilderna. Fjant är så sjukt snygg, man skulle ju kunna tro att hon är modell och inte handbollsspelare...

Anonym sa...

Anna, du är som löken på laxen, som pricken över i:et, som grädden på moset.. tycker om dig! :)

Anna SmallpigArt sa...

Så snygga som ni var var det inte svårt att få fram härliga bilder, hoppas du förlåtit mig för att jag tvingade dig sitta i snön ;-)