söndag 26 april 2009

ANNA & UFFE























Det är alltid lika svårt efter ett bröllop att med ord beskriva det jag upplevt. Kanske låter konstigt men det är en sån härlig känsla att få vara med och leva sig in i brudparets värld för en stund... I fredags var inget undantag, jag var pirrig och grät under vigseln som om det vore jag själv som skulle gifta mig, tur att Gun och Gunde klarar av lite fukt :-) 

Och som alltid är det människorna på bröllopet som gör dagen, Anna och Uffe jag vet inte hur jag ska beskriva er dag förutom i bilder, tack för jag fick vara en del av den! Ni strålar och jag kommer alltid komma ihåg er dag!

6 kommentarer:

Lindísima Photography, Linda Broström Cabrera Bröllopsfotograf sa...

Ohh..., här är du härligt produktiv och snabb med bloggbilder och superfina bilder som vanligt! Fräscht med ny logo också, kul att du fått upp den nu!
/Linda

Anonym sa...

Vilka fantastiska bilder! Helt underbart hur hela dagen är fångad i helt magiska bilder. Anna, du är otroligt duktig. Kommer tipsa dig till SÅ många. Kram Ida

Anonym sa...

Fantastiska bilder!
Vilken tur brudparet fick med vädret. Det måste ha varit en underbar dag för alla inblandade. Om Anna vill tipsa om vem som gjorde hennes hår och makeup så skulle jag bli glad;-)
/ Malin Hallgren

Anna SmallpigArt sa...

Ska jaga Anna och kolla med henne, har glömt vad stället heter men jag har faktiskt rekommenderat fler brudar dit, de gör både hår och smink (så jag borde veta vad de heter ;-) Men om Anna ser inlägget så kommer hon säkert dela med sig...

Kram Anna

Diana sa...

Fantastiska bilder! Det går knappt att förstå att det är ett APRIL bröllop! Underbart ljus!

Jenny sa...

Vilken oerhört duktig fotograf du är. Jag inspireras och njuter av dina fina bilder!!

Kramar
Jenny