onsdag 1 april 2009

HELEN OCH CLAES


Ni kanske kommer ihåg förra fredagen när det plötsligt började ösa ner snö, då satt Helen och Claes troligtvis och funderade om det skulle ge sig till dagen efter. Och jag kan säga att jag gjorde det samma, hur vackert snö än är så är det lite mer krävande både för de som fotograferas och för den som fotograferar (alltså fryslorten Anna). Men på given signal så slutade snön yra och bröllopsfotograferingen kunde genomföras utan skoterklädsel...

Helen och Claes spred så mycket värme att jag hade svårt att slita mig från deras fotografering, det tråkiga är bara att jag inte haft en minut över att börja jobba med bilderna så resultatet får vänta. MEN för att ni så få ett litet smakprov så kastade jag ihop några bilder från fotograferingen...

4 kommentarer:

....... sa...

Kul bild den med tornet!
Funderar på att fråga maken om han vill förnya löfterna, så vi kan ta nya bröllopsbilder..med dig, gun och gunde ;)
KRAM Linda

Stina sa...

Håller med om att bilden i tornet är härlig. De andra bilderna är också enastående, romantiska och vackra. Trots att jag gifte mig för bara ett halvår sen, så gillar jag Lindas idé :-D.

Alicia Swedenborg sa...

Jag var ute och fotade då oxå (tack och lov inte bröllop) och det var inget roligt fotoväder men du lyckades utmärkt - som alltid!! :) Grymt jobbat, gumman!

Anna SmallpigArt sa...

Va gulliga ni är!!! Så kul att höra, nu fick jag mer energi att jobba :-))