söndag 19 april 2009

GOTLAND


Underbart, det är nog det minsta man kan säga om min påsk... Efter veckor av jobb fick jag en HELT ledig påsk på Gotland med goda vänner och så klart min snygga assistent. Hade dock lite problem att lämna Gun och Gunde hemma men efter noga övervägande så fick Gun vara hemma och se om huset och lillebror Gunde fick följa med och dokumentera vackra Gotland. 

Miljön på Gotland är fantastisk och vi gjorde nog allt turistit som man ska göra förutom att flugfiska (eller det kanske också är turistit) men sanningen är att jag överlät fiskande till min snygga assistent som nog blev biten på ännu en ny hobby, tack Rille!!!

Själv låg jag vid strandkanten tillsammans med Fjant (ja hon heter så ;-) och kollade på två vuxna män som kastade en lina med rosa fjädrar fram och tillbaka, det är semester! 

Inga kommentarer: