måndag 1 december 2008

ALLT OM BRÖLLOP


I morgon, läs 081202, kommer ett nytt nr ut av Allt om bröllop. Jag fick i dagarna ett smakprov från tidningen eftersom flera av mina bilder kommer finnas i detta nr. Det är bland annat bilder från Hanna&Anders bröllop i våras, tack Hanna&Anders för ni delade med er och berättar i tidningen om ert bröllop! Ärligt talat blir jag sugen på att gifta om mig när jag bläddrar i tidningen (Henrik jag menar inte med någon annan). Det är en så stark lyckokänsla kring bröllop därför skulle det vara kul att få göra om det en dag (med dig Henrik så klart)... 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska köpa tidningen och läsa. Det är ju trevligt med bröllop, du kan starta en ny tradition att förnya löfterna vart tionde år eller nått sånt..
Puss på er

Anna SmallpigArt sa...

Ska lämna det förslaget till Henrik, han påstår att jag gick överstyr när det gäller budgeten och att vi får sälja min kropp för att kunna gifta oss igen ;-) Så illa kanske det inte var, men det lär nog ta 10 år att övertalat honom ändå :-)