onsdag 10 december 2008

JULKLAPPAR

Julen närmar sig, bara 14 dagar kvar! Jag förstår oftast allt försent att det är dumt att handla julklappar några dagar innan jul, varje år säger jag att det är sista gången jag går ut och trängs på stan. Dessutom gillar jag inte att bara köpa något "för att" utan vill gärna att det ska vara en tanke bakom presenten. Så i år blir det färre julklappar men med mer kärlek i dem!

Om du själv funderar över den perfekta julklappen så kan jag berätta att jag i år kommer sälja presentkort till alla er som vill ge bort en julklapp som kommer uppskattas långt efter julens slut. Välj själva hur mycket ni vill ge bort 500 kr, 1000 kr eller en hel porträttfotografering med förstoringar och bildspel (2.200 kr). För att ni skall kunna få presentkortet i tid bör jag ha er beställning senast 16/12, ange där summan samt vilken adress ni vill ha presentkortet skickat till. Beställningen gör du till anna@smallpigart.se Presentkortet levereras fint inslaget färdigt att ge bort!

Inga kommentarer: