onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!

2008 är snart slut och jag tänker tillbaka på ett år som varit fullt av erfarenheter och spännande möten. Jag har fått träffa så otroligt många kärleksfulla människor och jag känner mig hedrad att jag fått komma nära alla familjer och fånga deras kärlek samt att jag fått närvara som fotograf på så många underbara bröllop. Men jag måste ändå säga att det var ett bröllop som stod ut och berörde mig mer än alla andra, nämligen mitt eget! Kanske har sagt det förut men innan jag gifte mig trodde jag att jag visste hur det kändes, jag sa ofta till brudpar att "ni kommer ha er livs bästa dag" och att "jag förstår att ni är nervösa". Jag kan säga att jag förstod nog inte riktigt. För första bröllopsfotograferingen efter mitt eget bröllop var också första gången jag bara behövde titta på brudparet för att veta vad de kände. Med den erfarenheten kan jag säga att först nu vet jag vad jag pratar om när jag pratar om bröllop!

Med de orden vill jag samtidigt passa på att tacka alla kunder för att ni finns, utan er skulle jag inte kunna göra det jag älskar mest, att fotografera!

Många kramar!
/ Anna, snygga assistenten och kameran Gun

2 kommentarer:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR !!
Till Anna och hennes assistent önskar vi i LA ett gott nytt år och att det nya året bjuder på nya utmaningar och lite lungn och ro.
Puss o Kram

Anna SmallpigArt sa...

Nya utmaningar lär det bli och förhoppningsvis lite lugn och ro så jag kan komma och hälsa på er :-)