fredag 12 december 2008

NYA VISITKORT/VYKORT

Äntligen har jag fått iväg beställningen på nya visitkort och vykort. Är alltid lika svårt när man ska välja bilder till visitkorten men jag hittade en guldlösning så jag kan få olika bilder på varje visitkort :-) Sen gjorde jag 4 olika bilder på vykorten så jag slapp välja. När visitkorten dimper ner så lovar jag att visa bilder på några av dem, tror det kan bli roligt snyggt med olika motiv på alla. 

Ville få iväg beställningen senast idag eftersom jag har familjefotograferingar i helgen som jag behöver få klart senast den 15/12 så familjerna har möjlighet att få iväg julkort om de vill. Blir en helg full av fotografering så jag hoppas på att solen tittar fram och att det kommer snö så man får ljus till kameran Gun OCH lite julkänsla. Tjatar mycket om ljuset men det är så otroligt tröttsamt när det är grått om man som fotograf föredrar att jobba med befintligt ljus. Men jag ska sluta gnälla om det här trista vädret nu, ta en pepparkaka och se det positivt med allt mysigt mörker och alla tända ljus ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har ljus i Persbo, snön vräker ner och när eftermiddagen kommer lyser mina ljus både ute och inne, så du får bussa din Gun och objekten till LA. Det tar ju "bara"några timmar eller hur ??
Ialla fall så ska jag köra din bror till stan, han ska på Matchen han har väntat på Leksand - AIK.
Puss o Kram

ella sa...

tack för suveräna julkort.
kram svägerskan

Anna SmallpigArt sa...

De va så lite, söta barn=suveräna julkort :-)