torsdag 14 maj 2009

1 KG SNOR...

Blä blä blä, snor i hela huvudet... Ja jag är sjuk och även fast jag inte är man ;-) så tycker jag sååå synd om mig själv. Men det är inte bara därför jag har undvikit att uppdatera bloggen, jag är nämligen i full gång med att slutföra nya webbsidan och med den en ny blogg. Så efter helgen är tanken att den nya bloggen ska ligga uppe och bjuda er på en liten uppdatering av helgens bröllop :-) Så håll ut ni som tycker att jag varit dålig på att lägga upp bilder senaste veckan, det kommer det kommer :-)

4 kommentarer:

Maama Lena sa...

Synd om dig, du får bädda ner dig och så får din Assistent eller Lilla sjuksyster passa upp med snorpapper och drömtårta a la mormor........
Puss o kram

Anna SmallpigArt sa...

jag ser fram emot att syster tar emot mig på söndag med bakverk och massage ;-) åker till södra Sverige under lördagen för att fotografera och är tillbaka på söndag, får snora på Gun och Gunde i helgen istället :-)

Puss puss

Lindísima Photography, Linda Broström Cabrera Bröllopsfotograf sa...

Jag har nu precis kommit hem efter mina uppdrag i dag och är nu officiellt röstlös... Min sjuka har satt sig på halsen och den var en extremt kraxig fotograf som styrde sina brudpar i dag! Och nu är jag trööööött..... Hoppas du är lite piggare än härom dagen!

Anna SmallpigArt sa...

Linda jag tror vi hade ungefär samma röstläge, dvs som en tant som rökt i 60 år :-) Dessutom så pratade alla skånska hos mig och ibland sa jag ja fast jag inte förstod, min röst orkade inte med att fråga igen...