måndag 18 maj 2009

PÅ ÄVENTYR...

Hemma i Sthm med massor av roliga bilder, har suttit och gått igenom och sorterat ca 3000 bilder från helgens bröllop (har hunnit ca 2000 under dagen) och än så länge kan jag inte kasta upp något smakprov :-( Men jag hittade en bild på mig när jag jobbar. Tycker den va rätt rolig och symboliserar lite hur jag kan se ut under en fotografering :-) Det är min stackars snygga assistent som tagit den, anledningen till varför jag säger stackars är för att han skjutsat mig mellan Mölle och Stockholm under helgen, totalt ca 12 h i bilen. Hade feber och kunde inte köra själv så han fick ställa upp och köra diva fotografen Anna, stackarn :-(

2 kommentarer:

C. sa...

Hoppas du mår bättre nu syster, vill ju inte att du ska va sjuk heller!
Kram

Maama Lena sa...

Puss på dig bacillAnna !
Hoppas du är bättre och är ledig några dagar innan nästa bröllop.