fredag 22 maj 2009

VACKRA MÖLLE

























Åhh ni skulle varit där! Mölle var vackrare än jag trodde... Men det var inte miljön jag åkte dit för utan för Bita och Mathias skull. Och om jag skulle beskriva dem så kan jag enklast säga, Bita=energi Mathias=lugn tillsammans=underbara

Sen tänk er detta, en kvinna som är lika tondöv som mig (förlåt Bita) som framför en låt till sin man inför hela festen, jag har inte skrattat så mycket på länge (men jag var ändå impad under vissa partier i låten då det faktiskt lät riktigt bra:-) 

Och hela bröllopet andades verkligen Bita och Mathias, fullt av energi, kärlek och tokiga upptåg :-)

Ett litet (eller ganska stort) tack till min snygga assistent som körde mig hela vägen från Stockholm till Mölle och tillbaka! Du är bäst Henrik!!!!

PS. min nya blogg är på G men tekniken vill inte vara med :-( men som ni ser på bilderna så sitter iaf min nya logga, ett litet smakprov på vad som komma skall. DS

7 kommentarer:

Alicia Swedenborg sa...

Åh, va härliga bilder! Och härlig brud - verkar verkligen bjuda på sig själv, sånt älskar jag!!

Camilla Escande sa...

Helt makalöst vackra bilder och loggan är supersnygg. Ser med spänning fram emot den nya bloggen. Du får hojta om du vill ha hjälp med tekniken.

kram

// Camilla

Jenny Hammar sa...

Hej Anna, otroligt fina bilder. Vart var ni någonstans?Bilden när det verkar som att de ses för första gången är magisk, de borde göra en bamseförstoring på den :)

Anna SmallpigArt sa...

Åhh va kul att höra! Ja hon bjöd på sig själv ordentligt, det gillar mina kameror...

Camilla, livsfarligt att erbjuda teknikhjälp, innan du hunnit blicka så har du fått allt i knät ;-) Om jag inte får till det efter helgen (alltså tekniken) så slår jag en pling...

Jenny vi var nere vid någon fiskehamn i Mölle, Alicia vet nog vad det heter (hon kan ju södra Sverige) men ljuset var helt underbart. Hade lätt lagt 2 h där om jag hade fått.

Bilden när de ses för första gången är faktisk deras första möte den dagen, Bita sprang allt vad hon orkade och grät samtidigt, va nästan så jag började grina också...

Vi hörs tjejer, nu bär det av till Rockelstad och lördagens bröllop :-)

Kramar

Lina Roos sa...

Gud så vackert, börjar nästan lipa bara av att se den första bilden.

fotograf wiwi aronsson, borås - knallerian sa...

Såå glada bilder fulla av fart.
Härligt att titta på.
w

Erika Gerdemark Photography sa...

Strålande Anna! Tack för senast också! Vill också köpa gula och blåa kläder nu! :-) /erika