tisdag 5 maj 2009

Karin&Christian

























Den 25 april strålade solen och det kändes som en riktigt sommardag... Karin och Christian var nog riktigt nöjda med sitt val av bröllopsdag :-) Vigseln var i underbara Ingarö kyrka men innan dess hade jag lyckats få deras söta näbb att gråta!!! Ni kanske undrar varför jag gjorde detta, det gör jag med :-) Min tanke var att barnen skulle ha en liten springtävling medan jag fotograferade dem. Det jag inte förstod var att en viss fröken var mer tävlingsinriktad än självaste Anna Roström och när loppet var över var tårarna framme... Jag hoppas jag är förlåten och att det inte blir några men för livet!

Inte nog med detta, jag tvingade även ut stackars Karin och Christian i skogen och bad dem skutta omkring, slöjan höll på att stryka med i något träd och Karins nacke med för den delen... Kanske låter som en dålig dag på jobbet men sanningen är att det var en riktig bra dag på jobbet. Jag skrattade och hade riktigt kul tillsammans med Karin och Christian. Det var länge sedan jag mötte så toleranta människor som dem, så varma, omtänksamma och båda med en stor glädje till livet! Hoppas ni hade lika kul som jag hade trots alla små äventyr :-))

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka toppenbilder det blev.

Tack för att jag fick dela detta äventyr med såväl brudpar som fotograf!

Hörde bruden säga: det känns nästan som vi var vänner sen länge... Det är din otroligt härliga personlighet Anna som gör det så magiskt, så lätt och så roligt. Tack än en gång!

//Assistenten

Anna SmallpigArt sa...

Tack själv för ett toppen jobb!!!

Det värmer sååå att höra!

Det är bara att höra av dig om du vill följa med igen :-)

Jenny Hammar sa...

Hej Anna, otroligt fina bilder. Jag gillar verkligen känslan du har fångat under minglet på kyrktrappan, med kramarna och lyckotårarna. Helt magiskt!
-Jenny Hammar

C. sa...

Vackert vackert vackert! Älskade bilderna i skogen!

Kram