tisdag 14 oktober 2008

Bitar av sommarens bröllop





Sitter och försöker välja ut några bilder från sommarens bröllop för att uppdatera min visningspärm till kunderna. Inte helt enkelt jobb då det fanns en del att gå igenom...

Har tagit fram några i alla fall, när jag tittar på dem längtar jag redan till nästa sommar. Bokningarna för 2009 är i full gång, alltid lika tråkig att behöva säga nej när populära datum blir uppbokade. Extra kul nästa sommar är att jag ska fotografera en väldigt nära väns bröllop, får se om vi är vänner efter fotograferingen ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bilderna är underbara. Har svårt att välja ut någon favorit, kanske den längst ner med händer upp i luften, eller som jag sagt förut så gillar jag tjejen i trappan med volangklänning väldigt mycket. Men också den längst upp till vänster, en kärleksfull bild =).

På tal om Henriks önskelista så får jag väl hem och baka direkt efter jag landat med flyget. Allt för att hinna baka ihop tillräckligt till henriks julklapp. Den där stora björnen äter väl upp kakorna som om de vore brödsmulor ;).

Dax att åka till sjukhuset. Ha en trevlig dag Sis!
Pusspuss!

Anna SmallpigArt sa...

Henrik är en stor björn och äter dina kakor som smulor så det är nog bäst du laddar på med stora kakbyttan.

Jag gillar också tjejerna längst upp till vänster... En annan sak, du får hålla koll på Allt Om Bröllop (tidningen), ett av mina brudpar kommer vara med där :-)

Njut av solen i Afrika!

Kram Anna

Anonym sa...

Ah, grattis!! Vad roligt att de tog dina bilder (inte for att jag trodde nagot annat). Vad stolt jag blir :)!