söndag 26 oktober 2008

Lilla fröken Bryggman





4 veckor och rent kiss... Ja ni kanske undrar varför jag nämner det men under fotograferingen så ville fröken Bryggman lätta på blåsan lite, är ju otroligt skönt att ligga naken :-) Det som sen hände var att Anna den glömska fotografen förträngde den informationen och ställde sig rakt i den härliga kisspölen. Först mörkade jag och fortsatte fotografera men då mina kalsbyxor gjorde märken efter sig på golvet ville jag förklara för Linda och Olof att jag inte led av kraftig fotsvett utan att det var fröken Bryggmans kiss varpå en del härliga skratt följde. 

I vilket fall så var inte det hela världen direkt och kisset glömde jag så fort de små ögonen glittrade mot mig. En annan erfarenhet jag gjorde var att en 4 veckors bäbis inte sitter så bra själv, ni kan kolla på bilderna så förstår ni... Fick dock med en bild när tungan åkte ut, kanske ska skicka in bilden som bidrag till Mmmmmarabou :-) Vill ni se resten av bilderna kolla på bildspelet www.smallpigart.se/show/Bryggman


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiskt vackra bilder!
Anna - Du har än en gång visat vilken gåva Du har och hur Du kan lyfta fram känslorna i Dina bilder.

Kramar
Bette & Ola

Anna SmallpigArt sa...

:-)) Tack så jätte mycket! Det värmer så otroligt mycket att ni känner så!

Kramar från Anna