måndag 20 oktober 2008

Underbara Isabella









När jag slog upp ögonen i helgen möttes jag av höstens solstrålar, troligtvis för att jag skulle fotografera Bette, Ola och Isabella. Det är nämligen så att när de beställer fotografering så beställer de alltid sol också :-)

Efter en extra koll på utrustningen begav jag mig tillsammans med världens snyggaste fotoassistent (min man) till restaurang J ute vid Gåshaga. Tack förresten restaurang J för att vi fick låna era vackra lokaler och äta er goda mat!

På plats möttes vi av ett litet underverk, Klimpen lyste och hade blivit en Isabella. Och en väldigt liten Isabella, hade först svårt att få till det att hon legat i Bettes mage när jag fota dem sist men när Isabella slog upp sina små ögon försvann alla tankar och jag var kär...

Resten av tiden där pratade vi om livet, fotograferade, skrattade och åt. För lunch blev det, och inte nog med att Bette och Ola bjöd på sig själva de bjöd även också på en väldigt god lunch. Var nog lite svensk när jag tackade, men från mitt hjärta, tack för en jätte trevlig lunch, jag hoppas jag får bjuda igen!

När det var dags att åka från Gåshaga fick jag en tanke om att kidnappa Isabella men Bette och Ola hade koll på henne hela tiden ;-)

För att se hela fotograferingen klicka in på www.smallpigart.se/show/Isabella

Bette, Ola och Isabella, jag hoppas vi (jag och min vackra assistent) får komma in i era liv och fånga er kärlek snart igen!
/Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonbilder! Jag och peter kollade pa bilderna pa hemsidan ocksa. Bade skrattade nar de sag bilden pa isabella nar hon lag horistonellt pa mammans hand, med pappa i bakgrunden.

Mycket vackert!

Anna SmallpigArt sa...

:-)) ja den är rolig, glömde att lägga upp den. Ska göra det nu... Skrattade när jag fotograferade den bilden, hon var så söt när hon låg där och så gjorde hon ett litet o av munnen som om hon visslade.