torsdag 16 oktober 2008

Klimpen blev en Isabella





I mitten på augusti fotograferade jag två underbara människor, Bette och Ola. Men egentligen var det tre människor för i Bettes mage låg en liten människa med arbetsnamnet Klimpen. En gravidfotografering var alltså målet med dagen och efter en kortare promenad kom vi fram till klippan som skulle agera studio åt oss. Det blev många skratt och härliga bilder den dagen som avslutades med att Ola fick utrycka sin konstnärliga ådra genom att måla något på Bettes mage, till en början ursäktade han sig med att det bara skulle bli kladd men jag kan tycka att resultatet får tala för sig själv. För att kolla på alla bilder klicka er vidare till www.smallpigart.se/show/EochO

Det som gör denna fotografering extra rolig är att jag på lördag ska fotografera Klimpen, men Klimpen blev ingen Klimpen utan en Isabella. Så till nästa vecka kommer bilder på en liten Isabella med två stolta föräldrar...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det ar nastan sa att en tar letar sig fram i ogat nar jag ser bilderna och laser texten. Mycket bra jobbat!

Anna SmallpigArt sa...

Va söt du är! Ska bli riktigt kul att se "Klimpen" på riktigt på lördag!

Se till att ta lite foton i Afrika också och laga tanden ;-)

Anonym sa...

Hej vännen! Vilka vackra bilder du har lagt upp, måste vara svårt att välja bland alla. Du är så himla duktig!

Kram

Anonym sa...

Oj, Marie var det alltså som skrev föregående inlägg. Marie=jag
:) Puss

Anna SmallpigArt sa...

Men Marie, jag såg ju att det var du på handstilen ;-) Tack så mycket! Jag hoppas att om jag blir gravid en dag att jag blir hälften så snygg som Bette...