söndag 12 oktober 2008

Bättre sent än aldrig...

När övriga Sverige slutar att blogga så börjar jag, aningen sen men samtidigt full av förväntan. Med det menar jag att jag har aldrig lyckats skriva dagbok mer än 2 veckor innan jag tröttnat men nu ska jag alltså göra ett försök att regelbundet berätta lite om livet bakom kameran. 

Min förväntan är alltså att jag om 1 år har lyckats publicera delar av mitt arbete och händelserna bakom och så klart att någon vill läsa och titta på bilderna. 

/Förväntansfull nybliven bloggare Anna Roström


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna Roström!
Kom först inte på vem Anna Roström är, har inte hunnit vant mig än! Hur som helst; släkten i Dalarna har ju knappt en aning om vad en blogg är, så vi tycker ju att det ska bli jättespännande att få läsa det du skriver. Vi blir ju liksom med i ditt liv då... (och du har ingen aning om vad vi gör:))
Puss o kram från moster

Anna SmallpigArt sa...

Nej vi i Sthlm är ju sååå inne ;-) kanske försöker vara lite inne genom att blogga fast jag är från Dalarna ;-)

Ja namnet är jag inte heller van med än, säger fortfarande fel. Lundberg är mer internationellt gångbart har jag märkt, testa och säg Roström på engelska utan att låta som om du har talfel...

Ska bli kul att ni följer med här, och vem vet, jag kanske följer era liv också (har ni kollat SÄPO Annas kameror i huset?)

Kram från fru Raustrem

Anonym sa...

Nej men va roligt. Ar detta kanske ett substitut istallet for bordplacering, brudklanningar och brollopsinbjudningar? :) Jag kommer iaf folja dig med spanning.
Puss och kram fran en syster.

Anonym sa...

Alltsa det var inte meningen att bli hemligsfull. Om du inte redan forstod det sa ar det din lillasyster som kommenterade i foregaende inlagg.
Puss och kram

Anna SmallpigArt sa...

Jag vet vem du är syster ;-)

Och ja, det är ett substitut för all bröllopsplanering, måste fördriva tiden med nått annat, jag som brukar ha så mycket tid över ;-)

Ska bli kul att få lite kommentarer från dig här! Bloggen kommer komma upp på startsidan också så man ska kunna länka sig direkt till bloggen men det fixar jag ikväll!

Höll på att glömma, är Afrika snällt mot dig?

puss puss