fredag 27 februari 2009

BIG DAY


En bröllopskoordinator är för mig lite amerikanskt och jag får upp bilden av Jennifer Lopez när hon springer runt med headset i The wedding planner bara jag säger ordet. Så när Elin från BigDay hörde av sig föreställde jag mig att jag skulle möta en kvinna med headset och general attityd men möttes istället av en super härlig jordnära kvinna (utan headset och general attityd). Passade på att ta några bilder på Elin efter att jag försökt trycka i henne en stor tårtbit. 

Kul att du kom förbi Elin, extra kul att du lämnade halva tårtbiten så jag kunde smyga i mig den när du lämnat kontoret :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!

Har suttit och njutit en lång stund av dina bildspel av brudpar. Du tar helt UNDERBARA bilder! Närvaro och liv!

Har alltid fotat för mitt eget nöje men kom helt nyligen på tanken att fotograferandet även skulle kunna bidra till maten på bordet. Så i sommar gör jag min första betalda bröllpsfotografering.

Allt gott till dig!

Anna SmallpigArt sa...

Grattis, va kul! Bröllop är det roligaste som finns så njut ordentligt!

Jätte kul att du tycker om mina bilder, försöker sträva efter närvaro och liv i bilderna så jag blir glad att du tycker jag har lyckats.

Lycka till med fotograferingen i sommar!

Kram