söndag 15 februari 2009

ICEBAR





Ibland tror jag att jag jobbar snabbare än jag gör, fick för mig att jag skulle hinna igenom alla bilder från gårdagen men jag fastnade vid bilderna på IceBar och har inte kommit längre... Måste passa på att tacka Linda (som fotograf mera känd som Lindisima) som lånade ut både utrustning och sig själv under fotograferingen. Tycker det var extra kul för Linda drog iväg några skott med kameran och fick med både mig och brudparet in action, kolla på hennes blogg så får ni se bilder som jag önskat jag tagit och en bild på mig när jag jobbar :-) Tack Linda! En annan person som jag vill tacka (lite guldbaggegala över det här ;-) är min kära syster som ryckte ut istället för min snygga assistent och hjälpte mig under dagen, syster du är lika snygg som bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket underbart brudpar, vilken snygg fotograf och vilket ljus i bilderna ;).. Kan inte bli någonting annat än supersnygga bilder med den kombon! Ser fram emot resten av resultatet!
Love you, du är bäst!

Anna SmallpigArt sa...

Tack! Måste ha varit assistenten ;-)