fredag 20 februari 2009

VAD SKA HAN HETA?






Äntligen har Gun blivit storasyster! Har varit en lång väntan på att nya Canon 5D Mark II men i dagarna kom han 810 gram och lika vacker som Gun. Han har ännu inte fått något namn så om någon har förslag så är det bara att ni hör av er! 

Första bilderna med kameran fick jag äran att ta på en helt fantastisk fotograf som heter Alicia Swedenborg. Tittade förbi hennes kontor idag och testade ett nytt objektiv och passade på att ta några bilder när solen ändå var framme. Jag blev förälskad i både objektivet och min nya bäbis så nu är det bara att släpa sig till butiken och köpa ett 50 mm f/1,4 till bäbisen :-) måste nog köpa något till Gun också så inte hon känner sig utanför...

Alicia, snyggare fotograf får man leta efter, tack för lånet av din kropp och ditt objektiv :-))

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske Gunnar skulle passa till Guns vän...
Puss och kram

Alicia Swedenborg sa...

Jag tycker han ska heta Tage! :)

Anna SmallpigArt sa...

Bra förslag, ska känna på dem lite och se om något av dem fastnar på bäbisen :-)

Anonym sa...

Lyckost! Jag vääääääääääääntar fortfarande........ Jag vet vad min ska heta men det blir officiellt först när jag håller honom i min hand :-)

Anonym sa...

Jag håller med mamma Lena. Gunnar skulle ju passa bra eller Gunde kanske...

Anna SmallpigArt sa...

hummm Gunde va inte dumt, passar mitt dalmål också ;-)

....... sa...

Vi röstar på Rune eller Torkel...MVH Linda å Signy