fredag 13 februari 2009

FRYST BULLE...


Minusgrader, en underbar kvinna och en bulle i ugnen, det är dagens fotografering. Den underbara kvinnan även kallad Dagge, J eller om jag får bestämma Daggmasken ;-) är en person man kan sätta i minusgrader utan att det ser ut som hon fryser. Själv höll jag på att gå sönder av kyla men under tiden vi var ute så fick jag inte en enda bild där hon såg frusen ut utan bara bilder med varma skratt och värme, sånt är kul! Har inte hunnit gjort klart alla bilder men här kommer några smakprov på den frysta bullen och den perfekta modellen Daggmasken... Varm (efter två koppar te) kram på er!

3 kommentarer:

....... sa...

ah vad fin hon är på bilderna...en blir ju sugen på att bli gravid igen, så du får ta så fina bilder på mig också..../Linda

Anonym sa...

Vad roligt att Malte ska få ett syskon. Hälsa Dagge och gratta från mig och du .... du tar underbara bilder. Kramisar Jessica

Anna SmallpigArt sa...

Va gullig du är Jessica! Hörde av Henrik att Almis är dålig :-( ge henne världens största kram från mig!

Linda du får se till och bli gravid när det är varmt bara så jag slipper släpa ut dig i kylan också :-)