lördag 21 mars 2009

GRANNEN AV LUFT





Så liten... Ellen är min helt nya granne som är yngre än falukorven vi ska äta idag :-) Hon är så liten att när man håller henne så tror man hon är gjord av luft, men jag har fått reda på att hon inte är gjort av luft utan faktiskt väger ca 2800 gram (för att ni ska få en uppfattning kan jag säga att mina kameror Gun och Gunde vägde mer än Ellen när de föddes med objektiv och allt). 
Gick iaf igår in till grannarna för att gratta och hälsa lite på den nya tjejen i kvarteret, är ju viktigt med bra grannar och ville samtidigt kolla om Ellen var lika trevlig som hennes föräldrar sa ;-) Passade på att ta några bilder på luft flickan och konstaterade när jag gick att hon inte var lika trevlig som hennes föräldrar sa, hon var ännu trevligare, så trevlig att jag ville ta med henne hem...

1 kommentar:

Anonym sa...

De här bilderna kommer att vara guld värda för lilla Ellen i framtiden! Så himla fina!!!