onsdag 4 mars 2009

GUNDE

Då var det klart! Har varit en del förslag och tankar kring Guns lillebror, har själv gått runt och burit honom för att få fram en känsla om vad han är för en person. Och jag fick ingen känsla så där direkt, men efter några dagar såg jag att han var en rosa kille (kan vara för jag själv gillar rosa). Därför tyckte jag att Gunde var ett namn som skulle klä honom, Gunde SmallpigArt Roström. 

Har upptäckt att Gunde är en krävande kille, igår när jag var i fotoaffären så ville han ha ett 50 mm 1,4 och jag har inte lärt mig säga nej till honom så vi gick därifrån med ett nytt objektiv till Gunde :-) han ska få ha det på sig i helgen när det är dags för bröllopsfoto...

3 kommentarer:

Lindísima Photography, Linda Broström Cabrera Bröllopsfotograf sa...

Du är för rolig du :-D). Klappa på Gunde lite extra från mig!
/Linda

Anna SmallpigArt sa...

Gunde blev väldigt glad över klappen och vill gärna träffa din mark II snart, vi kanske ska para ihop dem :-))

Anonym sa...

Grattis! Gunde passar ju fint, ni som är från dalarna och allt!
Själv har jag skaffat mig en liten Canon 1000 D, lagom lyx för mig. Hon borde kanske heta Gudrun, en liten skruttkusin?!

Kram Elin