tisdag 24 mars 2009

SPONTANA BILDER?


Här va det liv i luckan ;-) oj vilken glädje familjen utstrålar... Kanske inte riktigt det första jag tänker på när jag ser bilderna, vilket är lite tråkigt. Främst för att jag råkar känna personerna på bilderna och vet att det är en betydligt mer levande familj än vad bilderna visar. Och om ni tittar riktigt noga så kan ni se att tjejen längst till vänster, som ler det falska leendet och ser smått obekväm ut, är väldigt lik mig... 

Ni har säkert förstått att det här är mina föräldrars bröllopsfoton. Varje gång vi plockar fram bilderna så skrattar vi gott. Främst för att alla ser så roliga ut, min pappa blundar på nästan alla bilder och på resten ser de ut som vi övriga har kraftiga magsmärtor och behöver gå och pudra näsan. Kanske inte riktigt de spontana och avslappnade bilderna jag strävar efter när jag fotograferar men ändå lite kul att titta på idag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, så tjusigt du har gjort det!

Anonym sa...

Hej Igen Anna,
VAd roligt att se bilder fran en svunnen tid :O). Hoppas att allt ar bra. Isabella vaxer sa det knakar och ar redan en tjej pa 9 kilo :o). Vi ar for narvarande i i forenade arab emiraten och det ar isabellas forsta utlandsresa. vi har varit har sedan i borjan av mars och har det bara bra. hon simmar och charmar livvakterna vid havet och i poolen sa hon trivs nog som fisken i vattnet. Hur som helst sa vill jag passa pa att boka n lite tider for foto igen med dig innan du blir allt for uppbokad for sommaren :O). Vi ar hemma for ett kort stopp i stockholm i borjan av april och sedan drar vi ivag norrover till var fjallstuga i tre veckor. men jag kan skicka ett mail till dig istallet for att skriva en hel bok i din blogg :) Skot om dig nu och halsa till din kare make och sa hoppas vi att vi snart far traffa gunde ocksa.
Varma halsningar
Bette, Ola och Isabella

Anna SmallpigArt sa...

Åhh va härligt det låter, är själv så blek att jag bländar folk... Ska bli mysigt med vår! Är så nyfiken på hur Isabella ser ut och Gunde vill också träffa henne ;-) Hör av er om några datum så snart ni kan, är så gott som fullbokad med bröllop i vär/sommar så vi kanske får ta en vardag om det fungerar för er?

Ska bli så kul att ses!

Stor kram från mig, snygga assistenten, Gun och Gunde :-)