tisdag 17 mars 2009

TUFFA NOVA








Vilka miner den här tjejen kan göra :-))) Varje gång jag drog fram Gun eller Gunde så gjorde hon något nytt som gjorde att man ville äta upp henne... Dessutom gick hon och hämta stearinljus och lämna i min hand under hela fotograferingen. Hon kanske ville visa mig vikten av att ha bra ljus under fotograferingen, ha ha nästan Arne Hegerfors skämt på mig där :-))

Jag ska inte verka otacksam för att jag fick alla fina ljus, jag uppskattade ditt initiativ Nova. Du gav mig inte bara ljus utan massa glädje under fotograferingen, så mycket har jag inte skrattat på länge, tack tuffa Nova!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jaa, hon är ju för härlig den där PersboNova!! Härliga kort!

Anonym sa...

Haha vilka kort och vilken unge! Helt underbara!

Benny Ottosson sa...

Underbara barnbilder!

Anna SmallpigArt sa...

Tack Benny :-) Nova bjöd på sig till 200 så det var en tacksam fotografering...