måndag 9 mars 2009

SARA & JERKER





Ni vet den där känslan man får när man träffar någon och det känns som om man känner varandra, den känslan fick jag i lördags. Jag träffade Sara&Jerker minuterna innan de skulle in i Stadshuset och direkt när jag såg dem fick jag en känsla av att jag kände dem. 

Så mycket kärlek som fanns mellan dem gick inte att ta miste om och det var härligt att få vara med fånga det på bild. Både Gun och Gunde hoppade av glädje! Och på tal om hopp, jag tog några bilder där jag bad Sara och Jerker att hoppa ner för en bänk, efter hoppet sa Sara "tur att ryggen höll, jag bröt den för 5 månader sen" såg rubrikerna framför mig "galen bröllopsfotograf bröt ryggen på brud". Som tur var höll ryggen och även bilderna, har plockat ut några smakprov från fotograferingen så kommer fler när Sara&Jerker gjort sina val av bilder. Och jag lovar att ni vill se mer för delar av fotograferingen gjorde vi på grillkiosken mitt emot Stadshuset :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mina kära vänner! Ja, att det är kärlek råder det inget tvivel om, det lyser om er...som alltid!

Massor pussar och kramar !!

Anna med Ornöligan :)