lördag 21 mars 2009

LOUISE KRAHM




Louise Krahm en är super go massage therepeut som kontaktade mig för några veckor sedan. Hon beskrev att hon inte alls tycker om att bli fotograferad men nu behöver bilder till sitt företag så hon var "tvungen" att göra det. Fotograferingsdagen mötes vi upp innan fotograferingen eftersom vi hade bestämt att äta lunch tillsammans och jag fick chansen att se mer av vem Louise är. Jag upptäckte att hon är otroligt varm och naturlig personlighet och ville få fram det i bilderna... Kan nämna att fram tills innan fotograferingen tyckte nog Louise att jag var en snäll fotograf. Men efter ha klätt av henne ytterkläderna och satt henne i en hög av blöta löv så hade hon nog ändrat uppfattning om mig :-) Men det var inget gnäll, Louise satt, låg, sprang, hängde i träd, halkade runt i lera utan att klaga och hela tiden med ett leende på läpparna. Louise jag hade jätte kul, hoppas du också hade det!

1 kommentar:

Wellcome to our blog! sa...

Vilka fina bilder! Och fin svartvit redigering! Louise blir säkert superglad!