torsdag 20 november 2008

FÖRSTA JULKÄNSLAN OCH JAG

Dagen började med fotografering av härliga julsaker, brukar inte fotografera "döda" saker men här fanns så roliga julsaker att till och med jag köpte julgranskulor...



Gick sen vidare till det egentliga uppdraget, att få några bilder på mig själv när jag fotograferar (bröllopstidningen Allt om bröllop behövde en bild på mig). Till saken hör att jag ALLTID står bakom kameran vilket har gjort det svårt för mig att hamna på bild. Min otroligt snygge assistent kunde dock inte fotografera mig idag vilket gjorde saken svårare. Men skam den som ger sig, hur jag fick fram bilderna vill ni inte veta, men folk tittade! 


Frågan är nu bara vilken jag ska ta till tidningen, vad tycker ni? Bilden jag ser muskulös och farligt ut på eller kortet där jag är lik en kissnödig björn?


6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är vacker, Anna! Jag tycker att båda korten är strålande, men av någon anledning så fastnade jag för andra kortet (är det då du är muskulös och farlig?!). Alltså - min röst faller på kort nummer två, 10p (dix point)!

Anna SmallpigArt sa...

Ja mina muskler håller på att tränga ut från skjortan på kort nr två. Sen visar jag tänderna, i djurvärlden anses det som väldigt farligt :-)

Då lägger jag din röst, ska säga till juryns ordförande (min mamma) så hon vet...

Anonym sa...

Här kommer en röst från ordförande,jag tycker den muskulösa. Nalle tycker lika, han är rädd för kattlika djur och bilder..
Puss

Anna SmallpigArt sa...

Kära mor, du kan haft en del med i bilden så din röst väger tungt! Hälsa Nalle att hans röst också är värd en del :-)

Kram

Anonym sa...

muskler är ju snyggt! Så jag håller med juryns ordf. mamma Lena...intressant skulle det vara att veta hur korten kom till...

Anna SmallpigArt sa...

Fråga min käre mor :-)