onsdag 12 november 2008

Robin bus





Det är inte alltid man vill vara med på kort, idag var en sådan dag för Robin. Men även fast han försökte ogilla min kamera Gun så tittade hans härliga charm fram flera gånger. Detta hände oftast när han fått mat eller när han fått sig en tupplur :-)

Vet hur han känner sig, är själv ingen trevlig människa utan mat och sömn och när Robin inte ville vara med passade jag och hans föräldrar på att ta en kopp kaffe, sånt är trevligt! 

En annan sak är att Robin nog har Sveriges snyggast vintermössa, tänkte faktiskt slita av den från hans huvud och springa. Vågade dock inte för både hans mamma och pappa såg snabba ut.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka jättfina bilder på Fredde, Marie och lille Robin. Han är ett litet charmtroll.

Hälsningar Isabellas mormor o morfar från Arjeplog.( Bettes mamma o pappa)

Anna SmallpigArt sa...

Hejsan!

Va roligt att ni gillar bilderna, han var verkligen ett charmtroll!

Kanske får fotografera Robin och Isabellas bröllop en vacker dag ;-)

Anonym sa...

Vem vet......

Anonym sa...

Minsann är du här inne och bloggar mamma :O). Anna, bilderna på Robin är jättevackra. Jag vet att jag har sagt det så ofta men det är ju sant och svenska akademin har inga bättre ord att beskriva dem med. Vi saknar dig, din kamera Gun och din utomordentligt härliga assistent :O). Isabella växer så det knakar. Önskar att vi kunde fotografera varje ögonblick med henne. Men som sagt du kommer att bli less att fota oss ändå :O). Hon har börjat att skratta nu och älskar sin giraff Goofy, så om hon är ledsen någon gång så kan man alltid locka fram ett skratt med den. Hur som helst så tänkte jag boka upp en tid med dig ang fotoboken och diskutera upplägget antingen via telefonen eller att vi träffas. Vi vill ju så gärna ha en sådan. sköt om dig och hälsa med dig.

Kramar Bette Och Isabella

Anna SmallpigArt sa...

Åhh Gun, snygga assistenten och lilla grisen längtar efter att få se Isabella skratta :-) Du vet att jag inte kommer bli less, hur ska jag kunna bli det med tanke på all positiv energi ni ger mig tillbaka, dessutom är ni snygga modeller :-)

Jag har rätt mycket de närmsta 2 veckorna med fotografering men efter det kan jag ses. Kan tänka mig att du vill se några exempel på böckerna och det är svårt att beskriva dem via telefon ;-) Men om det är nått som ska fram före jul bör vi ta det så snart som möjligt. Skicka ett mail eller ring så spikar vi en tid!
Stora kramar till er!