fredag 21 november 2008

Kärleksudden

Utanför Norrtälje vid havet bor Nina och Markus med sina två barn. Jag var där idag för att gå igenom lite inför deras bröllopsfotografering. Det var en otroligt vacker plats och en underbar familj och jag gick därifrån med massor av inspiration... Samtidigt passade jag på att provfotografera dem på den bryggan som de ska viga sig på i sommar.


När vi var runt i området var jag bara tvungen att dra iväg några bilder på Nina...



Inbjudan är klar, om jag inte minns helt fel blir det champagne, vitt och svart som färgtema, super snyggt! 

Nina och Markus är två väldigt varma människor och deras kärlek syns verkligen, både mot varandra och mot deras två barn...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Anna!
Vilket möte. Vi har, över ett glas bubbel här hemma, gång på gång sagt "spelar ingen roll hur bröllopet blir, vi vet iaf att bilderna kommer bli bra;)"
Du är grymt duktig. Spelade som sagt ingen roll hur man ser ut, du får till det ändå! Tack för ett givande möte. Nu känns det riktigt bra inför den 6 juni! TACK!
Bästa Hälsningar,
Markus & Nina

Anna SmallpigArt sa...

Va söta ni är! Ert bröllop kan inte bli misslyckat, det värsta som kan hända är att det inte går som ni planerat och det kommer ni inte bry er om den dagen iaf :-)

Som jag skrev så fick jag grymt mycket inspiration så jag längtar riktigt efter att fota er!

Kontraktet och delbetalningen kommer med posten, ha en skön helg! Nu ska jag gå på bubbel också, lät så gott...