torsdag 13 november 2008

VILLAVI YOGA







Ni som känner mig vet att jag inte är någon yoga mästare och att jag inte är bäst på yoga lektionerna. Men för min del gör det inget! Den inställningen hos mig är väldigt ovanlig, vanligtvis skulle jag inte vara nöjd med att inte vara bäst. 

Men anledningen till att jag har släppt detta är för att på min första yoga lektion gick jag in totalt för att vinna, satte mig på ett vigt sätt för att imponera på läraren. Läraren tittar inte på mig utan sa bara rakt ut "yoga är ingen tävling" som om hon nyss läst mina tankar. Från den stunden har jag en tävling med mig själv, att inte tävla på yoga lektionen. 

Varför berättar jag det här, jo för i veckan var jag och fotografera de som är bäst på yoga, instruktörerna, på mitt yoga ställe Villavi. De ville ha bilder till sin hemsida, och gärna några där inte alla satt och såg likadana ut. Om jag lyckades får mina yoga instruktörer bedöma...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Snygga bilder,det skulle vara bra att forsoka med att tanja lite pa kroppen. Risken ar att jag fastnar...
Pusso Kram

Anna SmallpigArt sa...

:-) Om du fastnar kan jag ta kort på det och lägga upp här ;-)

puss puss

Anonym sa...

Mycket häftiga bilder! Gillar varenda en och önskar att jag hade lika häftiga bilder på mig själv ;)..

Puss Puss!

Anna SmallpigArt sa...

Vi ska nog få ner dig i någon ställning din kropp inte visste fanns, när du lider som mest ska jag ta en bild och säga "det här är känsla på bild" ;-)

Men allvarligt, jag ska nog ta några härliga vinterbilder på min snygga syster när vi är hemma i Dalarna. Jag tänker snö och hud, kommer bli riktigt häftigt (och kallt :-)!

Anonym sa...

Ojojoj! Spännande. Ser fram emot det (om mamma gör en brasa innan så jag har möjlighet att tinas upp efter fotograferingen dvs)
Puss Puss